ליקויי בניה ותביעות קבלן

אין כל ספק כי עסקה של מכירה או רכישה של דירה הינה לרוב העיסקה החשובה, המורכבת והיקרה ביותר שנבצע במהלך החיים ולכן, ומן הראוי, כי בעיסקה שכזו תהיו מיוצגים ע"י עורך דין נדל"ן ומקרקעין מקצועי המתמחה בייצוג בעיסקאות רכישה ומכירה של דירה אשר יפעל כל העת למענכם וישמור על כספכם וזכויותיכם.

כך, עורך דין המתמחה בעיסקאות מקרקעין יפעל למענכם כבר בשלב הבדיקות המקדמיות של הדירה, כלה בכתיבת ועריכת הסכם מכר הדירה ועד להשלמתה המלאה של העיסקה.

דעו, כי אין להקל ראש בבדיקות המקדמיות, שכן, בהיותי עורך די המתמחה ברכישה ומכירה של דירה הנני נוהג לבצע בדיקות אלו עוד בטרם השלב המו"מ המשפטי מול הצד השני לעיסקת המקרקעין וזאת והכל על מנת לקבל תמונת מצב מלאה ועדכנית לגבי הדירה נשוא ההסכם. 

כך, בדיקות אלו כוללות כמובן (בין היתר) את בדיקת מצבה המשפטי של הדירה ומצב הזכויות בדירה ( טאבו, מינהל, חברה משכנת וכדומה), קיומם של עיקולים, צווים, שעבודים והגבלות כלשהן החלות על הדירה, בדיקת קיומן של חריגות בניה בדירה, חובות, היטלים וכמובן את סוגיית מיסוי המקרקעין (חבויות במס רכישה ו/או מס שבח) הטמונה בעיסקה.

כמו כן, ובהיותי עורך דין המתמחה בייצוגם של רוכשי דירה  הנני תמיד ממליץ ללקוחותיי לפעול ולקבל מבעוד מועד אישור עקרוני ומוקדם מהבנק למשכנתאות וזאת טרם חתימה על הסכם הרכישה של הדירה הנרכשת.

כמובן, כי הבדיקות המתוארות לעיל אינן בגדר רשימה סגורה או סופית כאשר בדיקות ובירורים נוספים ייעשו בהתאם למאפייניה של כל דירה ועיסקה, אך באופן עקרוני המדובר בבדיקות חשובות מאוד אשר ראוי שייעשו טרם העסקה על ידי עורך דין העוסק ברכישה ומכירה של דירת מגורים.

לסיכומם של דברים, יובהר, כי למען עיסקה בטוחה מומלץ ואף רצוי ביותר להיעזר בשירותיו המשפטיים של עורך דין העוסק ומתמחה בנדל"ן ומקרקעין אשר ייצגם ברכישת / מכירת הדירה בצורה המקצועית, האמינה והבטוחה ביותר.

*אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי, חוות דעת משפטית או תחליף לייעוץ משפטי, שכן, המדובר בתיאור כללי בלבד ולא מחייב של הנושאים. כל העושה שימוש כלשהוא באמור לעיל הדבר יהא באחריותו הבלעדית ולעו"ד אלרם זלזניק לא תהא כל אחריות שהיא בגין כך.

מחפשים עורך דין נדל"ן ומקרקעין המתמחה ברכישה ומכירה של דירה?
אשמח לעמוד לשרותכם בעל עת.
אלרם זלזניק, עו"ד

צור קשר

  • רח' הנפת הדגל 7, בניין C, פארק המדע - נס ציונה
  • משרד: 08-6515294 | נייד: 054-9980280 (גם בוואצאפ)
  • 08-6510942
  • office@elramlaw.co.il