עורך דין מקרקעין באזור רחובות, נס ציונה והסביבה

מחפשים עורך דין מקרקעין באזור רחובות, נס ציונה והסביבה העוסק במכירה או רכישה של דירה? הגעתם למקום הנכון!

אין כל ספק כי עסקה של מכירה או רכישה של דירה הינה מיוחדת, מורכבת ובעלת היקף כספי גבוה במיוחד אשר ראוי שתעשה ע"י עורך דין מקרקעין המתמחה ברכישה ומכירה של דירות אשר יפעל למענכם וישמור על כספכם.

כך, עורך דין מקרקעין מרחובות ונס ציונה יפעל למענכם הן בשלב הבדיקות המקדמיות של הדירה והן בעריכת הסכם מכר הדירה וכמובן לאורך כל שלבי קיום הסכם המכר ואף לאחר מכן והכל על מנת לשמור ולדאוג לזכויותיכם בעסקה.

חשוב לציין, כי אין להקל ראש בבדיקות המקדמיות, שכן, בהיותי עורך דין מקרקעין ברחובות אשר מייצג מוכרים ורוכשים של דירות הנני נוהג לבצע בדיקות אלו עוד בטרם השלב המו"מ המשפטי מול הצד השני והכל על מנת לקבל תמונת מצב מלאה ועדכנית לגבי הנכס נשוא ההסכם. 

בדיקות אלו כוללות כמובן (בין היתר) את בדיקת מצב הזכויות בדירה ( טאבו, מינהל, חברה משכנת וכדומה),קיומם של עיקולים, צווים, שעבודים והגבלות כלשהן החלות על הדירה, בדיקת קיומן של חריגות בניה בדירה, חובות, היטלים וכמובן את סוגיית מיסוי המקרקעין בעסקת מכירת או רכישת הדירה.

כמו כן, ובהיותי עורך דין מקרקעין באזור רחובות, נס ציונה העוסק בייצוג של מכירה או רכישה של דירה הנני ממליץ תמיד ללקוחותיי לקבל אישור עקרוני ומוקדם מהבנק הממשכן וזאת טרם חתימה על הסכם הרכישה של הדירה הנרכשת.

כמובן כי הבדיקות המתוארות לעיל אינן בגדר רשימה סגורה או סופית כאשר בדיקות ובירורים נוספים ייעשו בהתאם למאפייניה של כל דירה ועסקה אך באופן עקרוני וכללי המדובר בבדיקות חשובות מאוד אשר ראוי שייעשו טרם העסקה.

נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת.

אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי, חוות דעת משפטית או תחליף לייעוץ משפטי, שכן, המדובר בתיאור כללי בלבד ולא מחייב של הנושאים. כל העושה שימוש כלשהוא באמור לעיל הדבר יהא באחריותו הבלעדית ולכותב המאמר לא תהא כל אחריות שהיא בגין כך.

*אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי, חוות דעת משפטית או תחליף לייעוץ משפטי, שכן, המדובר בתיאור כללי בלבד ולא מחייב של הנושאים. כל העושה שימוש כלשהוא באמור לעיל הדבר יהא באחריותו הבלעדית ולעו"ד אל-רם זלזניק לא תהא כל אחריות שהיא בגין כך.

מה הלקוחות אומרים עלינו?

יש לך שאלה?

כשאתם בוחרים באל-רם זלזניק כעורך הדין שלך, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. עם הניסיון העשיר והתשוקה של משרדנו לעזור, היא הבחירה האידיאלית לכל מי שזקוק לייצוג משפטי.

נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת לאלרם זלזניק עורכי דין ונוטריון לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.